Кафедра психології і соціології
ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Edit Content
Click on the Edit Content button to edit/add the content.

Участь у педагогічній регіональній (не)конференції mini-EdCamp “Сила спільноти: Учительське лідерство як освітні ком’юніті змінюють світ”

10 травня 2025 в роботі педагогічної регіональної (не)конференції mini-EdCamp “Сила спільноти: Учительське лідерство як освітні ком’юніті змінюють світ” взяла участь завідувачка лабораторії ментального здоров’я, менторства та медіаторства Оксана Пліско. Ця (не)конференція об’єднала освітян, які прагнуть зростати професійно, ділитися досвідом і спільно вдосконалювати освітній процес. Учасники активно долучалися до інтерактивних майстер-класів і експертних сесій, обговорювали актуальні освітні теми під час панельних дискусій, а також налагоджували професійні зв’язки з однодумцями. У межах першої експертної панелі відбулася надзвичайно змістовна та натхненна сесія, яку провела Тетяна Швець — кандидатка педагогічних наук, директорка програм Міжнародної Академії Тьюторингу, тьюторка, супервізорка, тренерка, а також заступниця директора з науково-методичної роботи Приватної школи “Афіни”, м. Київ. Її фаховий досвід, глибоке розуміння освітніх процесів і практичний підхід до роботи з педагогами зробили виступ цінним для всіх учасників. Тема її сесії «Чотири компоненти життєстійкості вчительства у кризових ситуаціях» стала надзвичайно актуальною в умовах сьогодення. У своєму виступі пані Тетяна акцентувала увагу на важливості збереження емоційної рівноваги, вміння адаптуватися до постійних змін, а також на необхідності надавати підтримку як собі, так і колегам у складних обставинах. Вона представила чотири ключові елементи, що формують життєстійкість педагогів: контроль, відданість, впевненість, виклик. Слухачі мали змогу не лише ознайомитися з теоретичними засадами життєстійкості, а й опанувати практичні інструменти, які можна використовувати у щоденній роботі для збереження ментального ресурсу, підвищення ефективності викладання й налагодження здорової комунікації.Особливо важливою ця тематика є як для шкільного вчительства, так і для викладачів нашого Університету. У шкільному середовищі педагоги мають змогу формувати основи психологічної грамотності ще змалку, навчаючи дітей помічати свої емоції, долати труднощі та підтримувати одне одного. В університетському контексті викладачі глибше занурюють студентство у тематику ментального здоров’я, поєднуючи теоретичні знання з практичними навичками. Отримані знання та інструменти можна ефективно інтегрувати у освітній процес для здобувачів освіти бакалаврату та магістратури. Наприклад, це стосується впровадження елементів саморефлексії та самопідтримки, формування в молоді навичок адаптивності, стресостійкості та емоційного саморегулювання.

Останні оновлення

Пряме посилання на дайджест

.